STRONA GŁÓWNA   |   DODAJ DO ULUBIONYCH   |   MAPA STRONY   |   RSS
Opis barek
 
Zobacz trasy
 
Oferta specjalna
 
2018-12-21
W ten świąteczny czas życzymy Wam......
2018-10-01
Pobierz nasz folder wakacje na barce ...
2016-08-23
Pętla Żuławska z drona...
 
 
Kurs   sprzedaży   NBP
EUR
4,3911
 
barki.pl

Polityka Prywatności

Polityka Prywatności w serwisie Barki.pl

Cenimy Twoje zaufanie, a Twoja prywatność jest dla nas bardzo ważna. Oznacza to, że zobowiązujemy się do ochrony danych osobowych, które nam przekazujesz.

Poniżej znajdziesz informacje w jaki sposób wykorzystujemy i przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jak możesz się z nami skontaktować w razie jakichkolwiek wątpliwości.

Jeśli z jakiegoś powodu nie zgadzasz się z naszą Polityką Prywatności, prosimy o zaprzestanie korzystania z naszych usług.

Spis treści:

  • Jakie dane osobowe zbieramy
  • Dlaczego zbieramy i jak wykorzystujemy Twoje dane osobowe
  • Komu udostępniamy Twoje dane osobowe
  • W jaki sposób korzystamy z mediów społecznościowych
  • Jakie zabezpieczenia i procedury ochrony danych osobowych stosuje PUNT
  • Jak możesz kontrolować dane osobowe, które nam udostępniłeś
  • Kto jest odpowiedzialny za przetwarzanie danych osobowych w witrynie punt.pl i barki.pl
  • Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe

 

Jakie dane osobowe zbieramy

Dane osobowe jakie nam przekazujesz

Nie możemy Ci pomóc np. w wynajęciu barki bez uzyskania Twoich danych osobowych. Zazwyczaj prosimy Cię o podanie kilku informacji: Twoje imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail oraz adres zamieszkania. Będziemy również potrzebować Twoje obywatelstwo, numer dokumentu tożsamości, datę i miejsce urodzenia. Zbieramy również informacje dotyczące Twoich płatności w celu właściwego wykonania usługi.

Dane osobowe, które zbieramy automatycznie

Nawet jeśli nie dokonasz rezerwacji, zbieramy określone informacje o Twoich odwiedzinach na naszej stronie barki.pl. Obejmują one: Twój adres IP, datę i godzinę wizyty na stronie, sprzęt, oprogramowanie lub przeglądarkę internetową, z której korzystasz, oraz informacje o systemie operacyjnym Twojego komputera, takie jak wersje aplikacji i ustawienia językowe. Możemy również zbierać informacje o kliknięciach i stronach, które odwiedziłeś.

Jeśli korzystasz z urządzenia mobilnego, możemy również zbierać dane identyfikujące Twoje urządzenie mobilne, ustawienia i charakterystyki urządzenia, szczegóły lokalizacji, awarie aplikacji i inne działania systemowe. Kiedy dokonujesz rezerwacji, nasz system rejestruje, z jakich urządzeń i z jakich witryn dokonałeś rezerwacji lub wszedłeś na nasze strony internetowe.

Dane osobowe, które otrzymujemy z innych źródeł

Możemy również otrzymywać informacje o Tobie z innych źródeł. Przykładem może być zewnętrzny system mailingowy, który raportuje nam czy otworzyłeś wysłany do Ciebie mail, kiedy, z jakiego urządzenia, gdzie wtedy się znajdowałeś i co wzbudziło Twoje zainteresowanie, czyli w jakie linki kliknąłeś.

Dlaczego zbieramy i jak wykorzystujemy twoje dane osobowe

Główny powód, dla którego prosimy o podanie danych osobowych, jest całkiem prosty – pozwala nam realizować usługi, które u nas zamówiłeś. Dzięki nim potwierdzamy i zarządzamy Twoją rezerwacją barki.

Dodatkowo zapewniamy obsługę klienta 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Aby udzielić Ci pomocy musimy mieć wgląd w Twoje dane osobowe, choćby po to aby szybko się z Tobą skontaktować w przypadku zdarzeń losowych.

Wykorzystujemy również Twoje dane do działań marketingowych. Jeśli wyraziłeś na to zgodę możesz otrzymywać od nas newslettery. Pamiętaj, że w każdej chwili masz prawo zrezygnować z otrzymywania informacji marketingowych – wystarczy kliknąć link „możesz się wypisać” znajdujący się w każdym newsletterze.

Kiedy bierzesz udział w działaniach promocyjnych, takich jak loterie czy konkursy, odpowiednie informacje będą używane do administrowania tymi promocjami.

Analizujemy Twoje ruchy na naszej stronie, aby przygotować zindywidualizowane oferty lub reklamy, które mogą pojawiać się na innych stronach internetowych / aplikacjach stron trzecich (w tym witrynach społecznościowych) – są to tzw. działania remarketingowe.

Twoje dane osobowe wykorzystujemy również w celach statystycznych, a także w celach analitycznych, aby lepiej odpowiadać na Twoje potrzeby – wystarczy, że powiesz „chcę wynająć barkę jak w ubiegłym roku”, a my będziemy wiedzieli jaką ofertę należy przygotować.

Może się zdarzyć, że będziemy kontaktować się z Tobą, za pomocą poczty tradycyjnej, poczty elektronicznej, telefonu – wybór metody zależy od danych kontaktowych, które wcześniej nam udostępniłeś. Najczęściej komunikujemy się z tobą w celu:

  • udzielenia odpowiedzi na wiadomości, które do nas wysłałeś,
  • obsługi procesu rezerwacji, w tym podpisania umowy,
  • przypomnienia o dokonaniu płatności,
  • przesłania informacji przedwyjazdowych, przydatnych w planowaniu podróży i organizacji rejsu (np. przesłanie informacji o bazie),
  • wysłania prośby o wypełnienie ankiety lub udzielenie opinii na temat naszych usług.

Komu udostępniamy Twoje dane osobowe

Z naszymi usługami są zintegrowane różne podmioty. Podstawowym celem jest udostępnienie danych w celu realizacji usługi wynajmu barki oraz zapewnienia właściwego poziomu usług dodatkowych.

W uzasadnionych przypadkach Twoje dane osobowe mogą być przekazane:

  • naszym partnerom handlowym w celu realizacji umowy na wynajem barki na terenie Polski lub Unii Europejskiej,
  • instytucjom finansowym odpowiedzialnym za dokonywanie przelewów i płatności online,
  • agencjom ubezpieczeniowym,
  • firmom transportowym,
  • firmom kurierskim oraz Poczcie Polskiej,
  • firmie księgowej,
  • firmie odpowiedzialnej za wysyłkę materiałów marketingowych w tym newsletterów,
  • firmie świadczącej usługi informatyczne i hostingowe,
  • tłumaczom, prawnikom, notariuszom.

Dostawcy usług stron trzecich są związani klauzulami poufności i nie mogą wykorzystywać danych osobowych do innych celów.

Rodzaj danych osobowych jakie przekazujemy osobom trzecim jest uzależniony od rodzaju usług jakie wykonują.

O ile jest to wymagane przez prawo, udostępniamy dane osobowe organom ścigania lub instytucjom finansowym w celu wykrywania, ścigania i zapobiegania przestępstwom kryminalnym i oszustwom.

W jaki sposób korzystamy z mediów społecznościowych

Serwis społecznościowy facebook jest zintegrowany z naszą stroną punt.pl. Masz również możliwość kliknięcia przycisku „Lubię to” znajdującego się pod artykułem w serwisie oraz przejść do serwisu Facebook z naszej strony głównej. Twój dostawca mediów społecznościowych może powiązać te informacje z Twoim kontem w mediach społecznościowych i ewentualnie zaprezentować Twoje działania na swoim profilu mediów społecznościowych, aby udostępnić je innym osobom w twojej sieci. Sposób działania Facebooka jest uzależniony od ustawień prywatności na Twoim profilu facebookowym.

Media społecznościowe wykorzystujemy również w celu promowania naszych produktów i usług np. poprzez działania remarketingowe.

Jakie zabezpieczenia i procedury ochrony danych osobowych stosuje PUNT

Zgodnie z europejskimi przepisami o ochronie danych osobowych, używamy odpowiednich procedur bezpieczeństwa w celu ochrony danych osobowych, które nam przekazujesz. Wykorzystujemy również informatyczne mechanizmy zabezpieczeń w celu ochrony danych osobowych na naszych serwerach. Tylko upoważnieni i przeszkoleni pracownicy mają dostęp do danych osobowych w trakcie swojej pracy.

Jak możesz kontrolować dane osobowe, które nam udostępniłeś

Zawsze masz prawo do wglądu, aktualizacji i poprawy swoich danych osobowych wysyłając e-mail na adres: daneosobowe@punt.pl lub dzwoniąc do nas na numer 22 446 83 80.

Możesz również skontaktować się z nami, jeśli uważasz, że dane osobowe, które posiadamy, są nieprawidłowe, jeśli uważasz, że nie mamy już prawa do korzystania z danych osobowych lub jeśli masz inne pytania dotyczące wykorzystania Twoich danych osobowych i naszej polityki prywatności.

Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (obecnie jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

W każdej chwili możesz żądać przeniesienia swoich danych do innego podmiotu, który świadczy podobną usługę oraz masz prawo do bycia zapomnianym czyli w praktyce zażądać usunięcia Twoich danych osobowych.

Kto jest odpowiedzialny za przetwarzanie danych osobowych w witrynie barki.pl

Punt Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. z siedzibą w Warszawie 02-791 ul. Stryjeńskich 15A 15B m 5 NIP 951-11-42-183, kontroluje i jest odpowiedzialna za przetwarzanie danych osobowych.

Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe

Nie będziemy przechowywać Twoich danych przez okres dłuższy niż jest to niezbędne do realizacji celów, w jakich są one przetwarzane. Bierzemy jednak pod uwagę wymagania ustawowe np. okres odpowiadający przedawnieniu roszczeń lub przepisy o rachunkowości. Wgląd w Twoje dane osobowe pozwala nam np. naliczyć zniżkę z tytułu stałego klienta.

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA